13.Film - Case 39

Case 39
Såg den nyss, fyfan vilken film asså! USSSCHH va hemsk!!
Haha jag kan säga att det var en av de BÄSTA skräckfilmerna som jag någonsin sett!
Den va spännande under hela filmen och aldrig långtråkig.
Handling
Jag rekommenderar dig att se den här filmen om du vill ha en riktigt läskig film! Den var jättespännande och inte sådär overklig som alla brukar vara.
Skådespelare:
Emily Jenkins - Renée Zellweger
Lilith Sullivan - Jodelle Ferland
Detective Barron - Ian McShane
Doug - Bradley Cooper
Edward Sullivan - Callum Keith Rennie
Wayne - Adrian Lester
Men! Se den ALDRIG själv!

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0