16.Film - Kenny Begins

Kenny Begins.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
Jag har sett den här filmen ett antal gånger och jag tröttnar aldrig, det är utan tvekan en utav dom bästa och roligaste svenska filmerna som någonsin gjorts!
De bästa är nog Kenny Starfighter och Lenny (Robert Gustavsson) Han är bäst! Man kan inte låta bli att skratta när han är med i scenen. Hahahaha jag satt ensam och såg den här senast hos mormor och morfar och jag höll på dö av skratt hahahahah!!
Skådespelare:
Kenny Starfighter - Johan Rheborg
Pontus - Bill Skarsgård
Miranda - Carla Abrahamsen
Rutger Oversmart - Jan Mybrand
Lenny Starfighter - Björn Gustavsson
Jenny Starfighter - Sissela Kyle
Kapten Caos - Johan Glans
Rektor - Pernilla August
mfl.
Handling
SE DEN!




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jag tänkte precis lika dant,jag blir så jävla irriterad.Faan!

2010-08-10 @ 21:28:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0