17.Film - The Love Guru

The Love Guru.
Jag såg filmen för ett tag sedan sist, eller jag har sett den flera gånger faktiskt. Det är en jätterolig film som innehåller många olika kändisar. Jag tycker om filmer där det är många kändisar är med det gör dom bättre på något sett. Haha och det är ett ännu större plus att den är rolig och man skrattar otroligt mycket!
Det bästa är att Justin Timberlake är med i filmen, honom älskar jag! Han har både humor och kan vara seriös, Jessica Alba är också helt fantastisk och en utav den finaste skådespelaren. Hon har också två sidor.
Och killen på bilden ovanför, HAHA han är också askön! Åt honom skrattar jag jättemycket åt hahaha.
Handling
Skådespelare:
Guru Pitka osv - Mike Myers
Jane - Jessica Alba
Jacques 'Le Coq' Grande - Justin Timberlake
Prudence  - Meagan Good
Guru Tugginmypudha - Ben Kingsley
Coach Punch Cerkov - Verne Troyer
Rajneesh - Manu Narayan
SE DEN!



Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0