19.Film - Cop Out

Cop Out


Denna film såg när jag sov hos min mormor och morfar, hahahaha säger jag bara! den ägde sönder och man skrattar ju hela tiden! Och såklart är det ett plus att Sean William Scott är med för jag älskar honom. Och den mörkhyade killen som är med i filmen är också en person man bara inte kan låta bli att skratta åt!

Jag rekommenderar dig att se den här filmen om du vill skratta mycket åt en film! Haha humorn i filmen är bäst=D Den innehåller många olika skådespelare som man känner igen, det gillar jag!
Handling
Skådespelare:
Jimmy - Bruce Willis
Paul - Tracy Morgan
Raul - Juan Carlos Hernández
Juan - Cory Fernandez
Gabriela - Ana de la Reguera
Hunsaker - Kevin Pollak
Barry - Adam Brody
SE DEN NU!!!




Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0