20.Film - Alpha Dog

Alpha Dog
Den här filmen äger! Jag har sett den ett antal gånger, ojojoj vad jag gillar den:)
Den är både rolig, spännande och sorglig på samma gång, det tycker jag om. Alltså när det är typ "gangster" film så ska det alltid finnas en person som gör lite humor. Som Justin Timberlake i den här filmen!
Och se bara hur snygg han är! MUMS!
Det finns även en annan kille som är huuuuuur söt som helst och jag bara älskar honom. SÖÖÖT!
Aja nog om det, om du gillar filmer med lite action/snygga killar/gäng osv så se den! Den är också rolig på nått sett. Här är det också lite olika skådespelare som man känner igen vilket är ett stort plus.
Handling
Skådespelare:
Sonny Truelove - Bruce Willis
Johnny Truelove - Emile Hirsch
Tiko - Fernando Vargas
Pick - Vincent Kartheiser
Frankie - Justin Timberlake
Elvis - Shawn Hatosy
Bobby - Alex Solowitz
mfl.



SE DEN!
Rekommenderar den verkligen!

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0