21.Film - Pirates Of The Carribean 1,2,3.

Har som sagt sett klart Pirates Triologin.
Kan bara säga att jag älskar det! Haha och ännu en gång, seriöst och humor samtidigt! Men jag älskar humorn i dom här filmerna! Kan skratta hur mycket som helst! Plus att Johnny Depp och Orlando Bloom gör filmen en smula bättre och säger bara MUMS!
1. The Curse Of The Black Pearl

Handling
2. Dead Mans Cheast

Handling
3. At Worlds End

Handling


Jag vet faktiskt inte vilken jag tycker om bäst. Kanske 1an. Eller 2an. Eller 3an. Kanske alla hihih;) nä skoja, men den första är nog snäppet före dom andra:)
Och om du inte har sett dessa underbara filmer, SE DOM!


Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0