23.Film - Rosa The Movie

Rosa The Movie
Typ bland dom bästa svenska ungdomsfilmerna enligt mig! Hur bra som helst är den!
Och Freddy Åsblom gör filmen enormt mycket bättre:D
Jag älskar hur han verkligen gör allt för att ta sig till Gotland till Rosa för att bevisa att han älskar henne. Usch vad man gråter till den här filmen asså. Den är så fin och jag tror nog att alla önskar att dom hade en Ville som Rosa har! Jag storbölar iaf när jag ser den här filmen!
Handling
Nyckelord: Komedi, Svenskt, Kärlek
Skådespelare:
Rosa - Anna Ryrberg
Ville - Freddy Åsblom
Amir - Christopher Mhina
Jessica - Lina Lundberg
Galadriel - Viktoria Lundell-Salmson
Filip - Adrian Bursell
mfl.



SE DEN!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ååh den är så SJUKT BRA! bara måste se den igen men vet ej vart jag ska få tag på den :(

Blir typ desperat måste verkligen se den igen xP

2011-06-12 @ 22:09:55
URL: http://fotonatta.blogg.se/
Postat av: Braulia

den filmen är bra

2012-10-17 @ 13:17:06
URL: http://tjugiosjundeoktober.bloggplatsen.se

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0