27.Film - Prince Of Persia


Prince Of Persia
Såg filmen för några dagar sedan, den var riktigt bra faktiskt! Hade inte så höga förväntningar på den heller men bra var den! Jag fattade den inte riktigt men det var säkert för att jag inte hade några undertexter så jag förstod inte allt dom sa men jag bad bara Elsapelsa att förklara filmen för mig så förstod jag lite mer iaf.
Att spela in en film som är i öknen och i andra länder än där man bor tycker jag är ganska coolt. Tänk att få uppleva olika kulturer, olika klimat och naturer osv. Riktigt härligt skulle jag säga!
Nyckelord: Action, Fantasy, Äventyr, Romantik, Medeltid
Handling
Skådespelare:
Dastan - Jake Gyllenhaal
Tamina - Gemma Arterton
Nizam - Ben Kingsley
Sheik Amar - Alfred Molina
Seso - Steve Toussaint
Garsiv - Toby Kebbell
Tus - Richard Coyle
mfl.



SE DEN!
(med undertext)

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0