28.Film - The Crazies

The Crazies
Nu har jag och emy sett klart filmen. Den var jättebra, hade en välutänkt handling osv men den var inte så jätteläskig faktiskt, visst jag hoppade till ett antal gånger och blev rädd för några scener men det gick över ganska snabbt. När man ser att det är en Sci-Fi thriller kan man ju tro att den ska vara jätteoverklig men det var den verkligen inte, mycket bra gjort film!
Det som gjorde filmen bäst var såklart Joe Anderson som spelade Russell i filmen, mums på han säger jag bara! När jag först såg honom började jag känna igen honom och han blev bara snyggare och snyggare ju mer man såg honom. Fyfan så snygg, går inte beskriva med tanke på att han var underbar i sin mustasch också!
Kolla bara! (killen till vänster)


Nyckelord: Skräck, Thriller, Sci-Fi, Sjukhus och Sjukdomar, Landsbygd
Handling
Skådespelare:
David - Timothy Olyphant
Judy - Radha Mitchell
Russell - Joe Anderson
Becca - Danielle Panabaker
Deardra - Christie Lynn Smith
Bill - Brett Rickaby
Nicholas - Preston Bailey
Mayor Hobbs - John Aylward
Billy - Joe Reegan
mfl.
(fanns lite olika framsidor)


Jag rekommenderar den här filmen om du vill se en skräckfilm som inte är JÄTTEHEMSK men som du fortfarande blir skakig av! Inga dåliga skådespelare och inte overklig.
SE DEN!

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0