29.Film - Nanny McPhee 2

Nanny McPhee 2
Äntligen har jag nu sett klart denna underbara film, älskar Nanny McPhee filmerna så himla mycket!
Känner mig helt slut efter den här filmen, grinat jättemycket för den är så fin. Alla borde se dom här filmerna, sprider verkligen glädje. Låter kanske lite smörigt men kan lova att det är bland dom bästa barnfilmerna som finns.
Haha kolla på den sista bilden, så jävla ful tjej alltså! Såna ansikten borde inte få finnas med i barnfilmer, till och med jag får ju nästan mardrömmar! Va bara lite roligt och hennes röst var inte heller så härlig om jag säger så.
Nyckelord: Komedi, Familj, Fantasy, Magi, Storbritannien
Handling
Skådespelare:
Isabel - Maggie Gyllenhaal
Nanny McPhee - Emma Thompson
Vincent - Oscar Steer
Norman - Asa Butterfield
Megsie - Lil Woods
Cyril - Eros Vlahos
Celia - Rosie Taylor-Ritson
Mrs. Docherty - Maggie Smith
mfl.



Om du inte har sett den så kan jag lova att någon gång innan du dör måste du göra det!
SE DEN!!!!


Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0