2.Veckans Kändis - Sean Faris

VECKANS KÄNDIS:
Sean Faris!

Han är så jävla snygg så det finns inte! Hans charmiga leende och hans otroligt sexiga kropp gör han underbar att kolla på. Han är jättebra skådespelare och jag smälter när jag ser honom.
Filmer han är med i: (som jag har sett)
Never Back Down 2008 - Hur bra som helst!
You , Mine and Ours 2005 - Riktig mysig familjefilm.
Sleepover 2004 - Längesen jag såg den men den är bra.
Serie:
Life as we know it - Bäst♥
Han är inte med i så många filmer men kolla på imdb eller lovefilm efter fler filmer eftersom jag inte har sett alla han är med i och se även Life As We Know It, det är bäst!


Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0