30.Film - Disturbia

Disturbia

Denna film älskar jag nog mest av alla. Framför allt eftersom min man SHIA LABEOUF är med i den. Han är den snyggaste, sötaste, bästaste, perfektaste, underbaraste, roligaste, charmigaste, sexigaste osvosv som finns och jag överdriver inte!!
Filmen har både humor och spänning. Första och andra gången jag såg den höll jag på dö, men efter att jag och emy hade sett den med typ alla våra kompisar ett antal gånger kan jag säga att den fortfarande alltid är lika bra men blir inte rädd längre. Nu har jag inte sett den på länge så det är nog dags igen!
Nyckelord: Mysterier, Thriller, Psykologisk, Seriemördare,
Handling
Skådespelare:
Kale - SHIA LABEOUF
Ashley - Sarah Romer
Julie - Carrie-Anne Moss
Mr.Turner - David Morse
Ronnie - Aaron Yoo
Officer Gutierrez - Jose Pablo Cantillo
Daniel Brecht - Matt Craven
Detective Parker - Viola Davis
mfl.


Om du inte har sett Disturbia måste du se den på en gång, bättre film finns typ inte. Hur bra som helst och jag rekommenderar den verkligen!
SE DEN NUU!!

Kommentarer
Postat av: Emy

ÅÅH ÄLSKAR FILMEEEN!! :D den här filmen representerar dig och mig berre ;)

2010-08-26 @ 19:40:41
URL: http://emystiskt.blogg.se/

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0