60.Film - Taken

Taken

Åh så himla bra film. Går inte beskriva riktigt om jag ska vara ärlig. När jag börade se den tänkte jag att jag skulle somna till den men det var helt omöjligt och nu är jag jättepigg haha. Den här filmen var oerhört bra och det svider till lite i hjärtat när man kollar eftersom det är sånt här som händer runt om i hela världen (alltså sex trafficking). Usch. Jag har hört många säga att den här är asbra osv men har själv inte varit så intresserad men ikväll såg jag att den handlade om trafficking och sånna filmer tycker jag alltid är bra. Om jag ska sammanfatta mig kan jag säga att det här var absolut en av de bästa jag sett. SE DEN!
Handling


Kommentarer
Postat av: bengt göran

Se traffic, bäst av alla

2010-12-16 @ 17:11:22

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0