1.Serie - Misfits

Misfits
Har just börjat se på denna brittiska serie. Det finns just nu 6 avsnitt av den och jag är på det 3:de.
Hittils har det verkligen varit jättebra. Älskar verkligen hur dom pratar. Älskar typ alla serier som är gjorda i England.
Nathan är MIN iaf, kolla bara så söt/snygg han är. Smälter när jag ser honom!! MUMS!(L)
Aja, jag rekommenderar det verkligen, ni behöver inte ens veta vad serien handlar om för att ni ska se den.
Men en liten ledtråd:
En storm inträffar ett gäng ungdomar som gör "comunityservice" och alla förutom Nathan har fått annorlundra krafter, mer säger jag inte.

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0