8.Film - Pineapple Express


Pineapple Express<3
Såg filmen senast igår, fyfan vad jag älskar denna film asså! Har sett den ett par hundra gånger tror jag, tröttnar aldrig på den! HAHAHA ÄLSKA HUMORN!:D
Så jävla skööööööna!!
Handling:
Dale Denton är en kille som jobbar med att säga "You´ve just got served" till folk som inte har betalat pengar till olika saker osv. Han är tillsammans med Angie som är en High-School tjej. Dale röker gräs hela dagarna och köper sitt "weed" utav Saul. En kväll vittnar Dale ett mord och det är då allting händer.
Haha asså jag lovar, den äger! OKEJ? se den för dig som inte sett den! TVEKA INTE!!!!

Nyckelord: KOMEDI, Droger, Jakt och Flykt, Action(hehe).
Det bästa med filmen är såklart Seth Rogens skratt:

Och självklart snyggingen JAMES FRANCO, olallalaa säger jag bara!:


Skådespelare:
Dale Denton - Seth Rogen
Saul Silver - James Franco
Red - Danny McBride
Budlofsky - Kevin Corrigan
Matheson - Craig Robinson
Ted Jones - Gary Cole
Carol - Rosie Perez
Det fanns väldigt många olika framsidor för den här filmen, dom va rätt roliga.
SSSEEEEE DEEEEEN!!!!! NUUU!!

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0