9.Film - The Last Song

The Last Song
Såg filmen igår, den va faktiskt riktigt bra! Jag tycker om Miley Cyrus sen Hannah Montana osv. haha.
Det var en fin film. Jag höll på med andra saker medans de sorgliga va så jag grinade inte, men annars hade gjort det, lovar jag hehe;)
Dom är så söta tillsammans och han är så snäll! Hans mage är perfekt och han själv ser bra ut!

Handling:
Filmen handlar om Ronnie som var med om en skilsmässa mellan hennes föreldrar när hon var mindre när hennes pappa drog ifrån dom. Ronnie o hennes bror ska hälsa på deras pappa en period under sommaren. Där träffar hon Will och då förendras allting.
Nyckelord: Komedi, Tonår, Sång, Uppväxt, Relationer
Skådespelare:
Ronnie Miller - Miley Cyrus
Steve Miller - Greg Kinnear
Jonah Miller - Bobby Coleman
Will Blakelee - Liam Hemsworth
Scott - Hallock Beals
Kim - Kelly Preston
Marcus - Nick Lashaway
Blaze - Carly Chaikin
SE DEN!

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0