3.Film - Role models

Role models.
Filmen ÄGER! Typ den roligaste jag sett i mitt liv, hahaha fyy va jag skrattar åt den. Lovar att den som inte skrattar åt den här filmen har ingen humor! HAHA
Sean William Scott som spelar Wheeler i filmen, (Stifler i American Pie) Han är filmens höjdpunkt tycker jag, älskar honom och hans humor! Går inte att inte skratta, haha!
Handling
Danny och Wheeler som är försäljare av energidryck, kraschar med sin bil på en skola och får välja mellan att sitta i fängelse eller göra 150 timmars samhällstjänst och dom väljer samhällstjänsten. Dom åker till centret och får möta sina "barn" dom ska ta hand om. Mer säger jag inte, SE DEN!

Om du vill skratta till en film ska du verkligen se den här, rekommenderar stort!

Nyckelord: Humor, Komedi, Vänskap
Skådespelare:
Wheeler - Sean William Scott
Danny Donahue - Paul Rudd
Augie Farks - Christopher Mintz-Plasse
Ronnie Shields- Bobb'e J. Thompson
Beth - Elizabeth Banks
Gayle Sweeny - Jane Lynch
King Argotron - Ken Jeong
mfl.






Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0