5.Film - Sorority Boys

Sorority Boys.
Såg just denna roliga film som jag har sett ett antal gånger förut. Hahaha älskar den!
Haha jag älskar humorn i den här filmen, passar in på mig ganska bra kan jag säga, skrattar lika mycket varje gång jag ser den!
Handling:
Dave, Adam och Hoofer bor i en studentkorridor och en morgon är studentföreningens partykassa tom och dom blir anklagade för brottet. De blir utkastade från huset och måste på nått sett komma med i föreningen igen. Och på så sett klär dom ut sig till tjejer och går med i D.O.G (en förening för tjejer). OSV! MYCKER BRA!hihi

Nyckelord: Komedi, Tonårsfilm, Collegefilm
Skådespelare:
Dave/ Daisy - Barry Watson
Adam/Adina - Michael Rosenbaum
Doofer/Roberta - Harland Williams
Leah - Melissa Sagemiller
Jimmy - Tony Denman
Spence - Brad Beyer
Patty - Kathryn Stockwood
Katie - Heather Matarazzo
mfl.

SE DEN!

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0