4.Tips - Skins

• S K I N S •

(På bilden: Kaya Scodelario spelar Effy Stonem, så otroligt fin hon är, mest med i 3,4 säsongen)
Jag vill tipsa om en underbar serie som jag älskar. Nämligen Skins, det är en brittisk tonårs serie som innehåller mycket alkohol,droger,våld,sex osv. Jag tycker mest om säsong 1 och 2. För 3de säsongen och 4de spårar ur lite och dessutom tycker jag mer om skådespelarna i dom två första säsongerna.
Älskar deras sett att prata, alltså den brittiska dialekten och killarna är inte dåligt söta/snygga heller.

Hittade en video på youtube som har blandat 1,2,3 säsongen i en, låten passar asbra in också!
Om du är typ 12 eller yngre ska du nog inte börja se serien för det är för mycket "adult sexual humor" haha eller hur jag nu ska säga. Jag lägger in några bilder och ÄVEN några "videobilder", tycker dom är roligare att kolla på än bara vanliga stillbilder. Coolt att det funkar hehe.

HOPE U LIKE IT!


Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0