43.Film - Get Him To The Greek

Get Him To The Greek
Säger bara ett ord ÄGER! Hahaha den var så himla rolig så jag dog, älskar Jonah Hill och Russel Brand, så jävla bra skådespelare alltså! Skrattar lika mycket varenda gång jag ser någon utav dom i en film, så speciellt den här när båda är med hahahaha, skrattar bara jag tänker på den! En hur bra komedi som helst som alla måste se.

HAHHAHHAHAHAHHA ÄLSKAR JONAH HILL!! (kolla på sista bilden, någon som känner igen honom?) hihi.
Nyckelord: Komedi, England, Drogen och Alkohol, Relationer
Handling
Skådespelare:
Aaron Green - Jonah Hill
Aldous Snow - Russel Brand
Jackie Q - Rose Byrne
Naples - Lino Facioli
Jonathan Snow - Colm Meaney
mfl.

SE DEN!!!


Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0