42.Film - Camp Rock 2

Camp Rock 2
Såg klart filmen i natt, jag blev huuuur besviken som helst. Verkligen verkligen jätte besviken! Den var helt värdelös kan jag säga. Jag älskade Camp rock (alltså ettan) och nu har jag taggat att se den här filmen i typ 2 år tror jag det är. Låtarna var jättedåliga, ljudet var jättekonstigt och lät jätte dit satt. Det ända jag var glad över var Nick Jonas MUMS!
Nyckelord: Komedi, Dans och Musikfilm, Romantik, Familjefilm.
Handling
Skådespelare:
Mitchie - Demi Lovato
Shane - Joe Jonas
Nate - Nick Jonas
Jason - Kevin Jonas
Brown - Daniel Fathers
Axel - Daniel Kash
Connie - Maria Canals-Barrera
Dana - Chloe Bridges
Caitlyn - Alyson Stoner
mfl.



Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0