98.Film - Fight Club

Fight Club

Den här filmen såg jag för ett tag sedan och den var hur bra som helst. Jag hade inga större förväntningar på den och allt jag visste om den var att Brad Pitt (MUMS) var med i den. Den var bra genom hela filmen och man fick tänka till ibland för den var lite knepig att förstå. Jag började se den utan text men insåg snabbt att det inte var någon bra idé haha. En annan godbit som var med i filmen är Edward Norton som även är med i American History X.
Rekommenderar den här filmen till er alla, men mest till de som gillar lite tänkar filmer och självklart måste man tåla blod och slagsmål.


Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0