Dansbanan i Täfteå


Tänkte bara tipsa er om ett program som började för någon vecka sedan som jag tycker är jätteroligt att kolla på. Nämligen Dansbanan i Täfteå, det jag tycker är roligast är att det är spelat in i Täfteå som inte ligger så långt ifrån Umeå och den andra är att människorna man får stöta på är så himla söta haha och speciella. Vissa personer känner man till och med igen.

Om du har tråkigt någon kväll eller bara är sugen på att se något så rekommenderar jag det här, du kan både se på tv:n eller på svtplay.se
Om du trycker HÄR kan du första och andra avsnittet direkt på internet på svtplay.

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0