81.Film - Älska Mig

Älska Mig

Det här är en youtube film som handlar om mobbning och ungdomar i allmänhet, jag grät konstant de sista delarna och nu är jag helt slut, var nära på spy faktiskt vilket var lite läskigt men. Den här filmen får en verkligen att fundera på dagens ungdomar och skolor osv, det här händer i nästan varje skola som finns och jag tycker det är jättehemskt. Om du inte har sett den här filmen tidigare så rekommenderar jag den starkt och om jag var du skulle jag nog ta fram några näsdukar du kan snyta dig i!
Lägger upp alla delar här:)
Del 1.


Del 2.


Del 3.



Del 4.


Del 5.


Del 6.


Kommentarer
Postat av: Erika

Älska mig, sååå bra. inspelad på min gamla skola. :)
sjukt sevärd!

2013-08-14 @ 22:58:15

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0