83.Film - Justin Bieber - Never Say Never

Justin Bieber

ÅH BÄST säger jag bara, den var helt underbar om jag får säga det själv. Jag är ett troget fan och älskade den här filmen inte bara för att den helt handlade om honom utan också för att den var så himla bra helt enkelt. Den handlade om hans liv och hur han blev berömd och när man ser på filmen inser man vilken fin person han är och hur mycket han har jobbat för att uppnå det han vill.

Och till alla haters, han har lyckats, han är större än ni, han är kändare, får verkligen mer tjejer, mer pengar, mer kontakter osv så ni behöver inte trackassera honom bara för avundsjuka ;)

Rekommenderar den verkligen till alla, både ni som inte tycker om honom och verkligen till er som tycker om honom!!!


Kommentarer
Postat av: Greta

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 12:31:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0