84.Film - Det Allra Bästa Med Felix Herngren

Det Allra Bästa Med Felix Herngren

Den här filmen eller film och film, kanske inte kan kalla det film eftersom man har satt ihop det bästa med Felix Herngren genom tiderna som han har varit skådespelare och eftersom jag älskar honom som skådespelare tyckte jag om den asmycket, höll på skratta ihjäl mig under hela filmen, hur rolig som helst! Det fanns klipp som jag aldrig tidigare har sett vilket också var roligt.
Rekommenderar den här till alla som älskar Felix Herngren (Spelar Alex i Solsidan) och alla som älskar att skratta.


Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0