Rebecca Black


Tänkte skriva mina åsikter om den här låten som alla hatar.
Haha första gången jag hörde på den så lyssnade jag bara på dom första 50 sekunderna sen tryckte jag bort, då tyckte jag att den var ganska bra, melodin var som jag gillar låtar eller hur jag ska säga. Igår läste jag på massor av bloggar där de ratade hennes låt osv så jag lyssnade på den igen fast på hela och jag måste säga att den är ganska patetisk om man lyssnar på texten men alla har sina åsikter.

Ett tråkigt inlägg och förlåt för min dåliga uppdatering men jag kan verkligen inte se film längre eftersom det aldrig kommer ut komedier längre, vill ju se roliga filmer men alla som släpps nu är typ drama och action.

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0