102.Film - Chained

Chained
Den här filmen såg jag i helgen och hade ingen aning om vad den skulle handla om förutom mina spekulationer kring titeln på filmen. Det är en skräck/thriller/drama. Den var riktigt bra, dock så mådde man lite dåligt och fick typ ångest för den var ganska hemsk och att det säkert händer sådana här saker någonstans i världen som ingen vet om. Sjukt. Huvudpersonen Eamon Farren var ju inte bara liiiite nice måste jag säga, mums! Det gjorde filmen bättre. Sedan är det här en sån där film som man måste tänka efter och får sedan veta alla obesvarade frågor på slutet, sånt älskar jag :D Seee den!! 
 Jag rekommenderar aldrig att se trailern, men för er som vill. Varsågod!

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0