41. Serie - Here comes honey boo boo

Som jag skrev på min personliga blogg emmalabeouf.blogg.se så ska jag försöka styra upp den här bloggen igen och tipsa/underhålla mina få läsare jag har kvar här. Nu börjar jag då med att tipsa om en serie. 

Here comes honey boo boo
Det här blev en serie efter programmet "Toddlers and Tiaras" kom ut, vilket handlar om barn som tävlar i "Beautypagents". Den här familjen fick då en egen serie där det handlar om deras vardag och när Alana (flickan där ovan) ska tävla i olika "pagents". Det är så sjukt rolig för familjen är otroligt udda och jaa, ni får se själva. Ge den en chans och jag lovar att ni kommer skratta genom hela haha.
 

Kommentarer

Kommentera om du har frågor eller bara vill slänga in något gulligt ord till mig:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Hemsida/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0